Summa sidvisningar

fredag 28 april 2017

Finish it up Friday.









Godmorgon alla vänner!!

Idag så vaknade jag upp med ett leende på läpparna
och vid lite eftertanke när jag låg och tittade i taket så kändes det så bra nöjd och glad. Igår hade vi våran syträff här i Viken  med båda mina grupper och för en gångs skull var det tyst och alla jobbade..
Men tänkte jag vad har hänt?????
Jo vi sydde ett nytt 3D mönster och tydligen vilket jag inte fattade var det lite komplicerat att skära till ....men när väl första blocket var klart så kom block ett två och tre .
Så efter en stund var sorlen skratten och allt sig likt igen!!Tänk att få tyst på ca 25 damer!!!!Det ni!!!

Idag gäller Färdiga fredag och då vill jag visa upp en  sommar löpare som jag sytt av en Candy pack.
Candy = färdigskurna kvadrater av en hel tygserie 42 St och måttet 2,5x2,5 inch!!!







Detta får bli mitt bidrag till dagens inlägg. Nu stundar åter en ny lite längre helg och jag hoppa att det finns tillfälle för ett besök vid era symaskiner.
Själv skall jag efter detta inlägg slänga mig över nya utmaningar ..... än är inte våra träffar slut ...långa Quiltcafeer i Förslöv och Visselfjärda väntar. Samt inte minst mitt egna quiltcafe här i Apelviken den 30/5 .


Ha nu en jätte skön helg!!!!Bambi

2 kommentarer:

Connie Kresin Campbell sa...

Beautiful table runner and fun fabrics!

annemariesquilt sa...

veldig fin løper :-)