Summa sidvisningar

söndag 21 februari 2016

Tillbaka i verkligheten!!!



En mycket trevlig helg ligger bakom mig i Stockholm och med delar av mina SYstrar.
Vi var där för att njuta av SY mässan och och riktigt  gotta oss i det utbud vi trodde fanns!!
Tyvärr var det garner och annat som tagit över och vi spenderade bara en dag i Älvsjö!!
Resten av helgen fick då bli i centrum av staden med lite vanlig shopping och fika..
Tråkigt men sant!!!

Nu i em är jag hemma igen och till min glädje hade posten kommit i fredag med årets första Quiltemagasin som för mig blir en härlig och spännade läsning!! 

Kram från Bambi!!💗

6 kommentarer:

Catarina C sa...

För tillfället prenumererar inte jag på Quiltemagasinet, så jag får ej läsa om dig, men kul att de gjort reportage om dig.
nu behöver du nog vila fötterna och huvudet lite efter utflykten till huvudstaden.

Kram Catarina

Heléne sa...

Precis den upplevelse jag hade när jag var dit, borde heta handarbetsfestivalen i stället. Men handla gjorde man ju ändå. Nu är det två år sen så till hösten tänker jag åka igen.
Visst var det en kul idé i Quiltemagasinet! Fin artikel om dig!

Turid sa...

Satt akkurat og leste om deg i Quiltemagasinet. Så bra.

Birgitta i Gävle sa...

Tyvärr har jag inte tidningen längre, så jag kommer nog inte att kunna läsa artikeln om dig. (Ska kolla i affären, ibland har de något enstaka nummer av Quiltemagasinet. Ser jag en så får den följa med hem).
Antalet montrar med kviltrelaterat har minskat kraftigt från när jag började åka till Syfestivalen. En del av de butikerna finns ju inte längre, andra har valt att inte komma.
Så mycket garner som i år har jag inte sett där förut. Fast det kan i och för sig bero på att jag bara stannade utan att titta. I år kollade jag noga i de montrarna.

Dollandesign sa...

Det låter som om jag borde ge mig iväg till "stan" och köpa detta nummer av Quiltemagasinet!

Dollandesign

Edny sine puslerier sa...

Har lest om deg og bloggen i Quiltemagasinet;) Veldig bra. Jeg blir med i neste nr.