Summa sidvisningar

måndag 3 mars 2014

Välkomna till Visa och Berätta,måndag!!





Först vill jag här Gratulera min Rutkock idag som fyller år!!Grattis KM!! Nu är vi inne i Mars månad och tiden ja den rusar iväg. Jag tycker att jag hinner bra med det jag vill sy visst hade några flera dagar i Februari varit bra och den tiden den hade varit go att ha!!Eller?? Redovisningen i fredags på scrappiga stjärnor var denna duken. 



 
 
 
och när jag sydde snabb hörnen till den så tog jag,ekorren,, givet vara på de små trianglar som blev kvar och en liten necessär kom till världen..


 
 
 
 
 
 
Idag mina vänner vet ni vad som gäller!!Välkomna säger Bambi

3 kommentarer:

Gudrun sa...

Så vackra saker i rött och vitt!
kram Gudrun
-som länkar till dig idag

Turid sa...

Rødt og hvitt sammen er helt nydelig.

Maja sa...

Tänkte väl att det var i dag som Kjell fyller år!
Hälsa och Gratulera honom!

Rött och vitt blir bara snyggare och snyggare i mina ögon;-)
Kram//Maja