Summa sidvisningar

måndag 2 december 2013

Välkomna till Visa och Berätta måndag!!

Nu har vi firat våran första adventhelg 2013 kanske med glögg och pepparkaka eller kanske kanske har ni varit på någon adventskonsert och njutit av våra vackra julsånger. Eller har ni kanske tom. sytt hela helgen??Har det funnits tid till detta??Förmodar att julen som snart nalkas tar en stor tid av oss med alla måsten. Hur som helst så har vi min INSPIRATIONS måndag igen och idag.Här kan du få visa upp din blogg dina fina arbeten du gjort eller något annat om är sy relaterat. Gamla alster inspirerar lika mycket som gamla ,kom ihåg detta!! Själv har jag sytt massor under veckan och kanske om jag får i ordning min dator och kamera överföring så de är vänner så kommer givet bilder. Tänk att igår så plötsligt händer det.... nej ingen triss vinst men väl så vann jag Novembers scrapsutmaning hos Maria. http://majaspaadis.blogspot.se med denna quilten som sytts under veckan som varit!!




 
 
 
Tack Maria!!!
Nu lägtar jag efter att få se era fina bloggar och alster.VÄLKOMNA mina vänner!! Bambikram!!

Inga kommentarer: