Summa sidvisningar

söndag 6 oktober 2013

Andra sidan!!






Söndag och allt är lugnt ,nyhetsmorgon rullar på tv:n och solen den har kommit tillbaka och lyser så härligt in genom fönstret!!

Gårdagen var ju som jag berättade lite annorlunda ,,tidig morgon och så Gekås.Det ryktas om att det blev ett nytt  besöks och kassarekord igår....

Många lukkekanter blev sydda under lördagen men  ännu finns det några kvar i högen...så sysslolös är jag inte om jag vill....

Under dagen  så skall jag dessutom samla ihop bilder och göra en liten  resume av veckan inför morgondagen,
Visa och Berätta,måndag.
Ni glömmer väl inte min länksida imorgon ,där du med en bloggsida kan visa upp din fina bloggsida och vackra arbeten du sytt under veckan.
Eller det  kan vara nya ,gamla arbeten ,,ofärdiga eller färdiga  eller annat quiltrelaterat.
Och ni andra läsare utan bloggsida trycker bara på de namn som hamnar under Add your link och då kommer du över till dessa härliga sidor och kan läsa om allt fint!!
Jag hoppas att vi alla kan bli Inspirerade!!

Ja detta var nog allt för idag ,nu väntar min Janne men  först innan jag börja sy på min maskin så skall jag göra ren den.
Detta gör jag minst en gång i veckan och lördag är min  städ dag,,tyvärr så blev det inte tillfälle igår men det går ju bra idag också!!Bara det blir gjort!!!


Andra sidan den kommer här....på min scraps necessär!!




Bambikramar!!

Inga kommentarer: